Birs.hu honlap

Birs.hu honlap

Birs.hu honlap

Honlap tervezés kertészet, birsalma témában

 A   http://birs.hu/  az egyik kedvenc honlapom, amit eddig készítettem. Azóta már találkoztam az általam készített dizájn “klónjával”, ami azt jelenti, hogy másnak is tetszik. Többen kerestek úgy fel, hogy nekik is ilyen honlap kell.  A dizájn elemekkel lehet játszani, de mindenkinek más és más weboldalt készítek, hiszen más a téma, a stílus és a mondanivaló.

A DIvi WordPress sablon kiválóan megfelelt alapnak. A lágy hullámzást elválasztókkal értem el, ez és az általam használt színek hűen tükrözik a bisralma ültetvény hangulatát.

Először stock fotókat használtam, de tudtam, hogy igazán kellemes hatást saját eredeti fotókkal fogunk elérni. Megvártuk ezért a birsalmaszüretet, és az ügyes fotós lány nagyszerű, hangulatos fénykép sorozatot készített, amiből árad a derű. Nagyon kellemes a késő délutáni napfény, ami szintén kiemeli az érett gyümölcs hangulatát.  

 A honlap másik sikerét a keresőoptimalizált tartalom adja. Alapos kulcsszókutatás után, beállítottuk azokra a kifejezésekre az oldalt, amelyek hozzásegítenek a birsalma eladásához. 

Bár egyelőre még nincs birs pálinka értékesítés náluk (legalábbis nem tudok róla), a birs pálinka és cefre típusú kulcsszavakra is az első helyeken jön az ügyfelem. Ennek következményeként már a szüret előtt jóval – hirdetések nélkül – el tudják adni a termést. 

Logó készítés birs ültetvény
Logó készítés birs ültetvény

További dizájn munkák kertészet témában

Ha szeretnél ennyire jól sikerült honlapot, vagy kérdésed van, írj bátran!

Formatuja honlap – kertészeti téma

Formatuja honlap – kertészeti téma

Formatuja honlap – kertészeti téma

Honlapkészítés kertészet, forma tuja témában

 Az egyik kedvenc munkám egy  kertészeti témájú honlap volt : http://formatuja.hu/ . Találtam az interneten egy “zöldséges” honlapot, amelynek az elrendezése nagyon tetszett.  A színeket módosítottam, de a fejlécben megjelenő menüsor dizájnját klónoztam. 

Az ügyfél által küldött fotók túlságosan is “home-made” minőségűek voltak, és a barackárnyalatú házfal háttérrel egyáltalán nem fejezték ki a tuják szépségét. 

Profi fotóst küldtem a helyszínre, aki fehér háttérrel fantasztikusan megoldotta a feladatot. Így a fotókat könnyen szerkeszthettem akár átlátszó hátterű PNG formátumra is.  Egyedül az ügyfelemről nem készült fénykép, amit utólag -szintén – házi felvételről pótoltunk. A különbség jól látható. A bizalomépítéshez viszont szükséges bemutatni azt az okleveles mérnököt, aki mindennek a hátterében áll. A tuják azóta elkeltek, és az ügyfelem felhagyott azóta a formatuják nevelgetésével. 

A honlap jelenleg eladó, és aki megveszi jól jár vele, mert szép organikus forgalmat hoz tuja témában, mivel mindent kulcsszóra optimalizáltam. 

 

További dizájn munkák kertészet témában

 

 

Ha szeretnél új honlapot vagy kérdésed van, írj bátran!

Honlapkészítés csontkovácsnak

Honlapkészítés csontkovácsnak

Honlapkészítés csontkovácsnak

Csontkovácsolás, masszász témában készült a következő honlap: http://csontkovacs-mofetta.hu/. 

A honlapkészítés csomagban volt alap SEO beállítás is. Egy kicsit túlteljesítettem, mivel teljesen átírtam az ügyfél által küldött tartalmat, ami innen-onnan össze lett ollózva. Mindenkinek azt tanácsolom, hogy ne másoljon, hanem próbáljon eredeti lenni, ha nehéz a szövegírás, akkor bízzon meg profi szövegírót.

Az ügyfélnek tetszett az eredmény, de mégis elégedetlen volt a Google találati listán elért helyezéssel, mert élesítés után 2 héttel, nem volt sehol a honlpja. Ha neked is van ilyen gonod, akkor ajánlom a következő írást: Nem találom a weboldalam a Google keresőben! 

A friss honlapoknak egy ideig nem ad bizalmat a Google, ezért egy tökéletesen beállított weboldalnak is idő kell, hogy megjelenjen és fokozatosan araszolgasson felfelé a Google taláati listán. 

“Természetesen” a honlap azóta is első helyen van az általa legfontosabbnak tartott kulcsszóra. A gerincferdüléses cikkem – amivel a SO tudásomat bizonyítottam, pedig viszi a pálmát. 

További dizájn tervek “egészség” témában

Ha szeretnél új honlapot vagy kérdésed van, írj bátran!

Retro-Vintage honlapom

Retro-Vintage honlapom

Retro-Vintage honlapom

Retro honlapkészítés keresőre optimalizálva

A http://retro-vintage.hu/ honlap azért született, mert a SEO Mesterképzés egyik feltétele volt egy hobbi honlap létrehozása a nulláról. Mindent a legjobb tudásunk szerint kellett optimalizálni, majd 10 cikket kellett írni kulcsszavakra. Nagyon szeretem a divat és a lakberendezés témát a művelődéstörténettel ötvözve – mivel bölcsészként is ez kedvenc témám. A honlap gyorsasága hagy némi kivetnivalót, de több fontos kulcsszóra első helyen vagyok a Wikipédiát, női magazinokat megelőzve, pedig talán csak 12 blogbejegyzés van a honlapon. Érdemes lesz a munkát folytatni. A hippi stílusról szóló cikkem  a sikere annak is köszönhető, hogy rengeteg témához kapcsolódó külső linket is elhelyeztem benne. Magyarul jobb tudástár lett, mint a Wikipédia. 

A honlapon hasznos és szórakoztató írásokat találhatsz a Kádár-korszakról, amihez személyes emlékeim is fűződnek. 

Honlapsablon

Divi  – a legszuperebb WordPress sablon.

 

Nézd meg a többi honlapunkat is!

Ha szeretnél új honlapot vagy kérdésed van, írj bátran!

Kétnyelvű honlap generációs szakértőnek

Kétnyelvű honlap generációs szakértőnek

Kétnyelvű honlap generációs szakértőnek

A Generation Dilemmas honlap eredetileg angol nyelvű célpiacra készült, majd a magyar változatot a http://hu.generationdilemmas.com/ aldomain-en hoztuk létre. Ez SEO szempontból jó megoldás, mert bár léteznek többnyelvűséget biztosító honlapbővítmények, szerencsés az adott országra vagy nyelvre külön optimalizált honlapot létrehozni.

Honlapdesign

 A honlap Divi sablonnal készült, ami az új szerelmem, mivel mindent át tudok szabni rajta, amit szeretnék. Én nem mindig követem a “hivatalos” honlapkészítési szabályokat. Először nem a vázzal kezdem, hanem a gombhoz varrom a ruhát. Jelen esetében Enikő nadrágjához és gyöngysorához igazítottam a színeket. 

A generációs ellentéteket az élénk és a föld színeivel akartam kifejezni. A karaktereknél pedig a Cherie Bomb betűtípusra esett a válsztás, mert fiatalos, lendületes, nem túl szabályos, pont olyan, mint Bereczki Enikő. Nagyon fontos, hogy a fontkészlet, ami tetszik, tartalmazza az ő, ű stb. ékezetes karaktereket.

 

A fenti színkészlet módosult. Érdemes max. 4 színt alkalmazni. Én rendszeresen túlzásba esek, mert színmániás vagyok. Lásd a SEO szakértői honlapomat : ITT.  Van aki arra esküszik, hogy csak egyetlen kiemelt színt használjunk dekorációhoz. Először Enikő is megijedt a színpalettától, és földszíneket javasolt. Itt jön az a nehézség, hogy a több millió színárnyalat közül pontosan melyik tetsik neki. A dizájnerek pontos színkódokkal dolgoznak, nem hasraütés szerűen találják ki az árnyalatokat. Mielőtt mindent átdizájnolunk a honlapon, mert az ügyfélnek vannak elképzelései, de nem tudja megfogalmazni pontosan, hogy mit szeretne, érdemes Photoshop vagy más képszerkesztő program segítségével tálalni a kívánt hatást, hogy  tényleg erre gondolt-e, mert a hatás siralmas is lehet, mint itt:

 

 

Érdemes a dizájn elemeket az egységes arculat részének tekinteni, és a hírlevéltől a névjegykártyáig öltöztessük ugyanabba a köntösbe a marketing eszközeinket

szakértői honlap