SEO SZAKEMBER – ANTAL-PAP JUDIT

SEO SZAKEMBER – ANTAL-PAP JUDIT

Amikor valaki megbízható SEO szakértőt, keresőoptimalizálási szakembert keres, akkor több szempontot is érdemes megvizsgálni:

  • A SEO szakértő érti-e a Google irányelveit, vagy rögtön tömeges spamgyanús linképítést akar eladni, ami hosszú távon életveszélyes.
  • Csak a pénzedre utazik, vagy valóban segíteni akar.
  • Rendelkezik-e keresőoptimalizálási referenciával?
  • Mit mondanak róla mások? Nézd meg pl. a Google-ben a  térképes megjelenítésénél (Google Cégem) vagy a FB-on, LinkedIn-en.
  • A többi SEO szakértő jó szívvel ajánlja? A szakma számon tartja? Nézd meg pl. a hazai SEO szakemberek listáját ITT!
  • Mit érzel “zsigerből”? Ő a te szakembered?

Minden SEO szakértő szélhámos? NEM!

Pár dolgot már az elején ki lehet szűrni, a többi pedig sajnos, vagy nem sajnos csak később derül ki! Ki a szélhámos, ki a pénzéhes, ki az, aki  minőségi SEO szolgáltatást nyújt….

Kik az ideális SEO ügyfeleim? …..

Kapcsolódó képek:

A Google Analytics követőkód beállítása

A Google Analytics követőkód beállítása

Google Analytics a legnépszerűbb szolgáltatás a weboldallal kapcsolatos statisztikák (látogatók, oldalmegtekintések, eszközök, hivatkozók, stb.) mérésére. Hogy tudjuk ezt az analitikai eszközt hozzákötni a honlapunkhoz? Erre többféle módszer létezik. Lássuk, hogy lehet a Google Analytics követőkódot beállítani WordPress honlap esetében.

A Google Analytics  mint analitikai eszköz

Ebben a videóban a Google Analytics -ről lesz szó, de csak röviden érintjük. Inkább arra teszem a hangsúlyt, hogy hogyan lehet összekötni egy honlapot a Google Analytics-szel, hogy lássuk azokat az adatokat, amelyek a weboldal látogatottságát mérik.

A Google Analytics SEO szempontból nem a leglényegesebb eszköz.   Én szinte csak a  Search Console-t használom, de ha nem csak az organikus forgalomra vagyunk kíváncsiak, illetve ha visszaesést tapasztalunk, akkor nem árt, ha többféle eszközzel tudjuk vizsgálni a forgalomváltozást.

Google Analytics nagyon összetett webanalitikai eszköz…

Kapcsolódó képek:

Nyílászárós honlap vállalkozónak – esettanulmány

Nyílászárós honlap vállalkozónak – esettanulmány

Nyílászárós honlap vállalkozónak – esettanulmány

Újabb honlap vállalkozónak – aki szabad kezet és minimális információt adott. Nekem sokszor ennyi is elég, hogy elkészüljön és jól működjön a weboldal.

Hadd mutassam be a Rózsa Ablak projektet, amelynek keretében teljes arculatot alakítottam ki logóval, névjegykártyával, reklámmal, weboldallal.

A megrendelő egy nagyszerű szorgalmas vállalkozó, aki gondolt egyet, és úgy döntött, hogy megmutatja magát az online világban is. Az már  önmagában is hatalmas lépés, ha felismeri valaki,  hogy változik a világ, és lépést kell tartani. Bizony a XXI. században az emberek nagy része az interneten kezd először kutakodni.

Eddig rendben is van. A gond akkor kezdődik, amikor a vállalkozónak a honlapkészítő felteszi a kérdést, hogy mi az elképzelése a weboldallal kapcsolatosan.

Ha már találkozott a csomagajánlataimmal, akkor a vállalkozói csomag részletesen mutatja, hogy melyek azok az elemek, amelyekre szükség lesz az online érvényesüléshez: pl. hírlevélküldő rendszer, statisztika, ajánlatkérő/ kapcsolat űrlap stb.

Ha feliratkozol a hírlevelemre további akciókra számíthatsz!

[wysija_form id=”1″]

Én szoktam kérni az ügyfeleket, hogy nézzenek szét az interneten, és keressenek egy de inkább több olyan weboldalt, aminek a tartalma leginkább hasonlít arra, amit szeretnének. A hangsúlyt a tartalomra helyezem.

A honlap elnevezése hamar megszületett. Mindenképpen szerettem volna olyan domain nevet, ami keresőoptimalizálás szempontjából is jó, és könnyen megjegyezhető. A megrendelő vezetéknevéből és a nyílászáró- szerelő szakmájára  utalva, adta magát a játékos és rövid Rózsa Ablak (rozsaablak.hu).

A dizájn kialakítása

Az arculat tervezésénél enyém a kezdeményezés. Bevallom, rettegek, hogy egy nap valami csilli-villi ’90-es évek hangulatát idéző honlapot kér  valaki tőlem. Nem is  vállalok átdizájnolást, ha a honlaptulajdonos szerelmes a förmedvényébe.

  1. Megnézzük a már meglévő arculati elemeket (pl. logó). Ha tükrözi azt a képet, amelyet az ügyfelem ügyfelei lelki szemei előtt szeretnénk lebegtetni, akkor ahhoz igazodunk.  Jelen esetben ez a lépés kimaradt, mivel nem létezett semmilyen grafikai elem, amit figyelembe vehettünk volna.
  2. Bevallom, már kezdetektől volt egy elem, aminek nem tudtam ellenállni: találtam egy szabadon felhasználható (jogtiszta) minivideót folyamatosan nyíló ajtókról. Ezt a beléptető oldalhoz használtam fel. Most ez volt az első számú inspirációs forrás.
  3. Letisztáztuk az imázst:

    #31a3dd - honlap vállalkozónak

    #31a3dd színárnyalat

    legyen a megjelenés letisztult és megbízhatóságot sugalló. Mivel faipari munkákról és nyílászárókról szól, ezért a nyers fa színéhez illő égkék (#31A3DD) árnyalatot javasoltam. Ennél maradtunk, és a továbbiakban nem találomra állítgattam az árnyalatot a dizájnelemeknél, hanem  tudatosan a fenti kódot alkalmaztam.

  4. A főoldalhoz egy tetszetős WordPress sablont szerkesztettem át, amelynek a főoldali elrendezése 70%-ban megfelelt az elképzelésimnek. A kódokba (HTML, CSS, Javascript) rendesen bele kellett nyúlkálni, hogy azt lássam a képernyőn amit szeretnék.
  5. A logó megtervezése beletelt egy kis időbe, mert sosem voltam elégedett az eredménnyel. ablak logónyílászáró logó
  6. Ha már így belelendültem, elkészítettem egy névjegykártya-tervet is. Cselesen ráraktam egy QR-kódot is, hogy okostelefonnal egy mozdulattal (akár Viber alkalmazással) be lehessen hozni a vállalkozás weboldalát.  nyílászáró reklámnyílászáró névjegykártya - honlap vállalkozónak
  7. Mindenkinek javaslom, hogy törekedjen az egységes arculatra: ugyanaz a betűtípus, színvilág és grafikai elemek jelenjenek meg minden felületén. Például ha újsághirdetést vagy bannert akarsz közzétenni, fontos, hogy rendelkezésedre álljanak azok a grafikai elemek, amelyeket átküldhetsz a szerkesztőnek adott esetben. Én minden grafikai elemet, fotót és adatot lemezen adok át az ügyfeleimnek, hogy azokat szabadon felhasználhassák a későbbiekben. A következő hirdetés mérete adott volt, „csak” ki kellett tölteni.

A honlap tartalma

Bevallom, nagyon nehéz úgy honlapot készíteni vállalkozónak, hogy nem kapok hozzá anyagot. Annyira szabad kezet kaptam, hogy tulajdonképpen nekem kellett kitalálni mindent. Az a jó, hogy a megrendelőmmel folyamatosan tudtunk egyeztetni. Megadott pár weboldalcímet, akikkel együttműködik illetve hasonló a profiljuk. Egyik weblap annyira borzalmas volt, a nagyszerű termékeik ellenére, hogy úgy döntöttem, felkeresem őket, hogy nem szeretnének-e új honlapot, mert a borzalmas dizájn miatt szégyellek rájuk hivatkozni.

Ha rájössz, melyik az, a hozzászólásokban megírhatod, én cserében ajándékozok  egy hirdetésbannert vagy névjegykártyatervet, ha a tiéd az első helyes válasz.

Szóval lassan mindent megtanultam a nyílászárókról redőnyökről, amit csak lehetett (persze csak elméletben), majd elkezdtem az elméletből felépíteni az oldalakat: kevés szöveg, sok kép elv alapján. Ahhoz, hogy pontosan meg tudjam fogalmazni, hogy mi legyen a kevés szöveg, rengeteget kellett kutatnom és egyeztetnem egy számomra teljesen idegen területen. Na ezt nem tudom, hogy hány honlapkészítő csinálná utánam!?

Mivel nem álltak megfelelő minőségű fotók a rendelkezésemre, ezért a vetítést és a főbb képeket stock fotókból szerkesztettem össze, hogy színben, minőségben és hangulatban is harmonizáljon a honlap. Láttam az ügyfelem néhány referenciamunkáját, amelyek nagyszerűek, de azokat csak részben tudtam megjeleníteni a fényképek minősége miatt.

Tipp: ha szeretnél naprakész weboldalt, szerezz be egy jó fényképezőgépet, és minden referenciaként feltüntethető munkádat örökítsd meg (akár előtte-után változatban is). Aki pedig igazán professzionális képet akar sugározni magáról, az ne sajnálja a pénzt egy hozzáértő fotós szakemberre.

Elkészítettem az árajánlatkérő űrlapokat, beállítottam a hírlevélküldő rendszert, a vállalkozást bejegyeztettem a „Google Cégembe„, és ha már a  Google-nél tartunk: a bejegyzett cég google-maps-es változatát beemeltem a weboldalra, hogy a térképen bárki meg tudja tervezni az útvonalat, ha esetleg személyesen keresi fel a megrendelőmet.  Beállítottam továbbá a statisztikát, a vírusvédelmet, némi gyorsítót, képtömörítőt. Biztosítottam a szociális médiában (Facebook, Twitter stb.) történő megosztás lehetőségét. A Google Analytics és egy egyszerűbb statisztika beállításával, pedig nyomon lehet követni a honlap látogatottságát. Mindannyiunk „kedvencét” a süti értesítőt is beállítottam.

Keresőoptimalizálás

Ami nagyon fontos lenne minden vállalkozásnak az a kereső-optimalizált tartalom. A főbb oldalakat beállítottam a releváns kulcsszavakra.  Majd végül egy blogbejegyzést is megírtam tudatosan hosszú (longtail) kulcsszóösszetételre. Ez az Otthon Melege pályázat volt, amelynek keretében le lehet cserélni a régi nyílászárót újakra. Nehogy má’ ne az én ügyfelemet bízzák meg munkával! Ha a kedves vállalkozók tudnák, hogy mennyire fontos a szakmai blog! Ezzel nem csak informálni lehet az olvasót, hanem bizalmat is építeni. Minél több a kereső-optimalizált tartalom, annál előrébb kerülsz a keresőben. Persze ott van alternatívának a folyamatos online hirdetés is, mint megoldás.
pályázat - honlap vállalkozónak

Végre elkészült a nyílászárós honlap!

Az utolsó egyeztetések és simítások után elkészült a weblap. Persze mindig lesz mit fejleszteni javítani és frissíteni, de egyszer pontot kell tenni a projektek végére. Készítettem  videót a honlap használatáról, mappákba rendeztem kategóriánként a felhasznált fotókat, elkészített grafikai elemeket és adatokat, így vállalkozó ügyfelem önállóan is tudja használni a saját honlapját!

Tudtad? Ha megbízol valakit honlapkészítéssel, és kiegyenlítetted a számlát, akkor az a minimum, hogy teljes hozzáférést kapj a saját weboldaladhoz!

Ha tetszett a Nyílászárós honlap vállalkozónak – esettanulmány, akkor oszd meg olyan vállalkozókkal, akiknek még nincs weboldaluk!

Kapcsolódó képek:

Weboldal ingyen – Üdv a földszinten!

Weboldal ingyen – Üdv a földszinten!

Weboldal ingyen – Üdv a földszinten!

Milyen a jó honlap? – 4. rész

Amire szükséged van, az egy weboldal ingyen vagy saját domain névvel, kezdetleges vagy profi dizájnnal. Nagyon jó dolog, ha eljutsz odáig, hogy szükséged van egy honlapra. Bátor dolog kilépni a nyilvánosság elé, és megmutatni magad az online világban is. Gratulálok! Nem baj, ha nem tudod, hogyan nézzen ki a honlapod, csak kezdj el blogot írni, egy hozzád közel álló témáról! Első lépésként egy ingyenes honlap is megteszi.

Weboldal ingyen – kinek ajánlott és miért?

Ha még nem vagy vállalkozó, de új területen akarod kipróbálni magad

  • Szeretnél független lenni.
  • Valami újra vágysz.
  • Vannak álmaid, amelyeket félresöpörtél valamilyen okból.
  • Kényszerpályán mozogsz.

Ha valamelyik állítás igaz rád, akkor érdemes lenne elővenni a régóta dédelgetett álmokat.

weboldal ingyen

Ha fogalmad sincs arról, hogy mit kezdj az életeddel

Ha  nincsenek világot megváltó álmaid, akkor is érdemes elkezdeni blogot írni olyan dolgokról, amelyek érdekelnek. Menet közben majd ki fog kristályosodni az irány, csak indulj el!

Ha naplót szeretnél vezetni blog formában

Írj ki magadból mindent. Csak rajtad áll, hogy megmutatod-e a világnak, vagy titkos napló formájában őrizgeted életed nagy eseményeit.

Ha van egy szenvedélyedWeboldal ingyen - Üdv a földszinten!

  • Van egy izgalmas hobbid?
  • Imádod a kertészkedést?
  • Ha milliárdos lennél is ennek a valaminek élnél?
  • Szívügyed, hogy másokon segíts?

Nem vagy egyedül. Ha blogot írsz, és a tartalmát megosztod a népszerű közösségi oldalakon, hamar társakra, követőkre találsz.

Ha kisbabával vagy otthon, és nem akarod, hogy elsorvadjon az agyad

Az egyik legnagyszerűbb lehetőség az újrakezdéshez az a pár év, amit a kisbabáddal otthon töltesz. Bár ilyenkor a legkimerültebbek az anyukák, mégis remek kikapcsolódás lehet valami újba kezdeni, új dolgot tanulni, ami megmozgatja az agyat, és nem mellékesen felépíthetsz egy otthonról működtethető vállalkozást. Ehhez ajánlom, hogy olvasd el az Online vállalkozás indítása című írásomat.

Ha tele vagy ötletekkel, és azt szívesen megosztod másokkal

Az évek múlásával rengeteg tapasztalatot szerezhetsz a szakterületeden. Az emberek tele vannak megoldatlan problémával. Mi lenne, ha te segítenél nekik. Ha elkezdesz szolgálni ingyenes anyagokkal, amelyek tényleg bizonyítják a szakértelmedet, akkor a fizetős termékeket is meg fogják tőled venni idővel. Ha nem akarsz semmit eladni, akkor megteszi egy ingyenes weboldal is kezdetnek.

Ha szeretnél több lábon állni

Lehet, hogy nem akarod otthagyni a munkahelyed, de azon gondolkozol, hogy hogyan lehetne mellékes jövedelmed.

Ha alkotó ember vagyweboldal ingyen

Ha kreatív vagy, és nagyszerű dolgokat alkotsz: ékszereket, házi finomságokat, festményeket, miért titkolod? Lehet, hogy valaki pont a te termékedet keresi, csak hát nem találja sehol, mert nincs honlapod…

Ha nincs pénzed honlapra

Ilyen is előfordul, de azért pár ezer forintot érdemes lesz évente tárhelybérlésre és domain fenntartásra fordítani, ha nem csak titkos naplót akarsz írni. Az általam készített honlapok domain és tárhely (2 GB) bérlése 7500 Ft-ba kerül évente. Én indokolt esetben részletfizetésre is készítek weboldalt. Nézd meg az árlistámat ITT!

weboldal ingyen

Ha grafomán vagy, és jól is tudsz írni

Ha van egy kis írói vénád és blog.hu jellegű oldalakon nyomulsz, vagy az NLCafén akkor előbb-utóbb még fel is fedezhetnek. Sajnos nem biztos, hogy a minőség számít ahhoz, hogy címlapra kerülj. Sokszor „IQ-bajnokok” viszik a prímet felületes írásaikkal, de tőlük is lehet tanulni. Ha mást nem feltűnősködést, és szenzációhajhászást. Egyébként tényleg muszáj kilógni a tömegből, ahhoz hogy észrevegyenek.

Ha van egy probléma, amire ezer helyről kell összeszedni a választ

Ha van egy problémád, amire választ keresel az interneten, akkor gyakran szembesülsz azzal a ténnyel, hogy rengeteg oldalt kell átnézned ahhoz, hogy igazán hasznos információt találj. Számos sikeres vállalkozás indult el úgy Magyarországon, hogy csak külföldön találták meg azt a terméket vagy eljárást, ami tényleg segített, vagy alternatív megoldást kínált. Ha te is annyit kutattál, hogy szakértőjévé váltál egy témának, érdemes ezt másokkal is megosztani!

 

Weboldal ingyen – kinek NEM ajánlott és miért?

Ha úgy érzed, hogy többetweboldal ingyen tudsz egy témáról, mint amennyit a „szakértők” jó pénzért eladnak

Amikor tényleg szakértőjévé válsz  egy területnek, biztos bosszant, amikor látod, hogy nálad butább emberek, sarlatánok milyen jól megélnek a „szakértői” tudásukból. Ha jobb vagy mint ők, és ezt be is akarod bizonyítani, akkor fontos, hogy legyen szakértői oldalad, amely segíti az embereket, hogy megfelelő információhoz, termékhez vagy szolgáltatáshoz jussanak. Ahhoz, hogy komolyan vegyenek, professzionális honlapra van szükséged.

Ha a meglévő vállalkozásodat szeretnéd saját honlappal népszerűsíteniWeboldal ingyen - ha vállalkozó vagy?

Semmiképpen nem ajánlom az ingyenes oldalt, hacsak nem az  „olcsójános” szintet célzod meg. Ha a honlapra is sajnálod a pénzt, akkor milyen lehet a terméked vagy a szolgáltatásod? – gondolhatja a potenciális vevőd, aki máris keres egy „megbízhatóbbnak tűnő” vállalkozást. A leendő vásárlóid 60%-a egyetlen apróságon is fennakadhat, és elhagyja az oldalt.

Ha nem akarsz amatőr hatást kelteni, és magas színvonalat képviselsz

Bármi legyen is a témád, az összetákolt ingyenes weboldal nem alkalmas a célra, akkor sem, ha neked és az anyukádnak tetszik.

Ha nem akarod, hogy mindenféle profilodhoz nem illő reklámok cikázzanak az oldaladon.

Jogod van eldönteni, hogy legyen-e bevételed reklámokból vagy sem. Ha ingyenes tárhelyen van a honlapod, akkor a reklámok megjelenését nem te szabályzod, és nem te kapod a pénzt a kattintások után. Kénytelen leszel elviselni, hogy olyan reklámok is megjelenjenek az oldaladon, amelyek gyökeresen ellentétesek a világképeddel, vagy éppen a konkurenciádat reklámozza. Ha a weboldal ingyen van, annak is meg kell fizetni az árát! Ha nem szeretnél reklámokat, akkor pedig sokszor azért kell fizetni.

Ha az ingyenes lehetőségek nem elégítik ki az igényeidet

Amikor egy kicsit kikupálódsz a honlapbarkácsolásban. Előbb-utóbb szembesülsz az akadályokkal.

  • De jó lenne, ha lenne hírlevelem!
  • Olvastam egy tök jó bővítményről – kipróbálom – hoppá, erre nincs lehetőség a cégem.valami.hu-n
  • Keresőoptimalizálni kellene az oldalt, de erre nem igazán van itt lehetőség.

Ha nyereségtermelő weboldalt szeretnél

Weboldal ingyen vagy pénztermelő honlap

A honlapodra úgy kell tekinteni, mint egy nagyszerű befektetésre. Fontos, hogy te is tudd önállóan használni. Ahhoz, hogy nyereséget termeljen bele is kell fektetni. Saját domain név és tárhely beszerzése a minimum. Fontos, hogy releváns kulcsszavakra legyenek optimalizálva az oldalaid és a blogbejegyzéseid.

Mindenképpen olyan honlapkészítőt keress, aki be tudja állítani és el is tudja magyarázni a lényeget. Ha velem készítteted el a weboldaladat, fél órás videót kapsz csak a keresőoptimalizált szövegírásról, hogy ne legyen ez sem gond a későbbiekben.

Ha webshopot szeretnél nyitni

Nem annyira bonyolult, mint amilyennek tűnik! Ha egyébként is kereskedő vagy, hiba lenne kihagyni az online megoldást! Egy jól összerakott webshopot könnyen tudsz kezelni te is, de a keresőoptimalizált beállítások itt is elengedhetetlenek.

Weboldal ingyen vagy profi webdesignHa egyedi profi  dizájnt szeretnél

Hiába a belbecs, mindenki a külsőt veszi észre először. Ha már van weboldalad, akkor érdemes a linkjét elküldeni webdizájnnal foglalkozó cégeknek, vállalkozóknak, akik szívesen elmondják a véleményüket, és javaslatot tesznek. Kérhetsz tanácsot szakmai fórumokon, Facebook csoportokban is.

Ha már többen is ugyanazokra a hibákra hívják fel a figylemedet, érdemes elgondolkodni azon, hogy profit bízzál meg a weboldal elkészítésével, és szakadj el az ingyenes megoldástól.

 

Weboldal ingyen – de melyiket válasszam?

Ha úgy döntöttél, hogy egyelőre jó neked az ingyenes megoldás is, akkor pár ötletet találsz a Miért kell a weboldal? Üdv az alagsorban! írásomban, valamint ebben a HVG-s cikkben is találhatsz részletes leírást az ingyenes blogoldal tárhelyekről: Hol érdemes blogolni?

 

Ha bármiben segíthetek keress bizalommal!

[ninja_form id=6]

Ha tetszett a ” Weboldal ingyen – Üdv a földszinten! ” írás, oszd meg a közösségi médiában a lenti gombokra kattintva!

 

Kapcsolódó képek:

Miért kell a weboldal? Üdv az alagsorban!

Miért kell a weboldal? Üdv az alagsorban!

Miért kell a weboldal? Üdv az alagsorban!

Milyen a jó honlap? 3. rész

Ebben az írásban arra a kérdésre adok választ, hogy miért kell a weboldal. A bányászbéka szintnél eggyel jobb, ha azért nincs honlapod mert nem tudod, hogy hogyan is állj neki, idegenkedsz a dologtól, de nem zárkózol el tőle teljesen.

Ahogy a „Szintek és árak” bejegyzésben írtam, lehet hogy megspórolod a honlapkészítés költségeit, de a kihagyott lehetőségek ára, amit neked fizettek volna az elszalasztott vevők, akár milliós nagyságrendű is lehet. Az alagsorba ritkán süt be a nap.

Miért kell a weboldal?

Mert a 21. században szinte mindenki az interneten lóg. Úgy tapasztaltam, hogy a hirdető újságok is egyre soványabbak, és nem azért, mert nincs mit hirdetni, hanem mert egyszerűbb online hirdetést feladni, pláne ha ingyen van.

Miért kell a weboldal?

Ha hiszed, hogy értékes a munkád, akkor ezt meg kell mutatni a világnak. Miért fosztanád meg a potenciális vevőidet attól, hogy megtalálják azt a kincset, amit csak tőled kaphatnak meg, legalábbis abban a formában, ahogy te nyújtod?

Van olyan ügyfelem, akinek a félig kész honlapja az ország másik feléről is hozott vevőt. Pusztán azzal, hogy feltettük a weboldalra a  munkáiról szóló fotókat, amit egy kicsit kereső-optimalizáltunk, így elérhetővé váltak a termékei.

Amikor a leendő vevőd keresi az igazi megoldást a problémáira, nem biztos, hogy a sarki boltot választja, hanem felmegy a netre nézelődni. Az előbb említett példa esetében is így történt. Lehet, hogy a helyi szakemberektől is be tudta volna szerezni a szolgáltatást/terméket, de amikor meglátta a fotót, ami a honlap kiemelt képe volt, rögtön tudta, hogy neki erre van szüksége. Több százezer forintos üzlet lett belőle! Mondanom sem kell, hogy a honlap árát sokszorosan behozta ez az első megrendelés, amelyet továbbiak is követtek.

Miért kell a weboldal?

Lehet, hogy még nincs vállalkozásod, de van olyan téma, ami nagyon érdekel? Amivel akkor is szívvel-lélekkel foglalkoznál éjjel-nappal, ha nem fizetnének érte?

Mi lenne, ha fizetnének érte? 

Tudod, hogy hány olyan online-vállalkozás indult el akár a  legapróbb faluból is, ami egy megoldatlan problémából indult, és ma jól menő milliós üzletté alakult? Még többgyermekes anyukaként is futhatsz be olyan karriert, amit otthon végezhetsz. Ha nem hiszed, kattints ide: AZ ÉV ANYAVÁLLALATA !

Első lépés: Kezdj el blogolni!

Most jöhetne az a szöveg, hogy rendeld meg nálam a weboldaladat, de nem ez az első lépés.weboldal - webshop készítés - seo - marketing - Mezőkövesd

Kezdj el blogolni! Ehhez megteszi egy ingyenes oldal is: wordpress.com, blog.hublogger.com, Tumblr.

Én a  wordpress.com-on kezdtem. Innen egy mozdulattal áthúztam a tartalmamat egy „rendes” wordpress.org-os honlapra, amihez tárhelyet és domaint vettem.

Az egyik legfélelmetesebb dolog megosztani a Facebookon a tartalmadat, de csak legelőször! A közösségi média ma már megkerülhetetlen tényező az online világban, de erről majd máskor!

Ha van ami érdekel, akkor kezdj el írni róla! Például keresel egy megoldást, de valahogy nem kapod meg a tökéletes választ egy helyen. Nem gondolod, hogy ezzel mások is így vannak? Mi lenne, ha kutatómunkába kezdenél, és te adnád meg  a választ az embereknek? Ha te készítenéd el a tökéletes terméket, te nyújtanád a legjobb szolgáltatást egy elhanyagolt célcsoportnak, ha te hoznád be Magyarországra először  azt a megoldást, ami a tengerentúlon már bizonyítottan bevált?

Kezdj el barátkozni az internetes lehetőségekkel, és meglátod, ki tudsz jönni az alagsorból!

Antal-Pap Judit

 

 

Kapcsolódó képek: