Google találati lista – jó helyezés

Google találati lista – jó helyezés

Blog Internetes kereső, Keresőoptimalizálás-fogalmak, Közösségi média, Linképítés, SEO tippek Nincs olyan vállalkozó, aki a honlapjával ne szeretne a Google találati lista első oldalán megjelenni! Na jó, nem minden vállalkozót érdekel a találati lista,  és sok cégvezetőnek egyáltalán nincs ideje honlappal meg online dolgokkal foglalkozni, sőt valaki a céges weblapot is feleslegesnek tartja! Egy biztos, minden vállalkozó [...]
SEO SZAKEMBER – ANTAL-PAP JUDIT

SEO SZAKEMBER – ANTAL-PAP JUDIT

Amikor valaki megbízható SEO szakértőt, keresőoptimalizálási szakembert keres, akkor több szempontot is érdemes megvizsgálni: A SEO szakértő érti-e a Google irányelveit, vagy rögtön tömeges spamgyanús linképítést akar eladni, ami hosszú távon életveszélyes.Csak a pénzedre utazik, vagy valóban segíteni akar.Rendelkezik-e keresőoptimalizálási referenciával?Mit mondanak róla mások? Nézd meg pl. a Google-ben a  térképes megjelenítésénél (Google Cégem) vagy a FB-on, LinkedIn-en.A többi [...]
SEO szövegírás referencia

SEO szövegírás referencia

Íme néhány referencia cikkírásra. SEO szövegírás referencia: hippi stílus Egy régi SEO céllal megírt cikkem: A hippi divat a 60-as évek óta újra és újra feléled. Gyakran megjelenik a kifutókon, a kirakatokban. Sokan azért hordanak hippis ruhadarabokat, mert éppen az a trendi, mások egyszerűen azért, mert szeretik a színes, mintás harsányságot (mint pl. én). Létezik azonban olyan embercsoport a [...]
A Google Analytics követőkód beállítása

A Google Analytics követőkód beállítása

A Google Analytics a legnépszerűbb szolgáltatás a weboldallal kapcsolatos statisztikák (látogatók, oldalmegtekintések, eszközök, hivatkozók, stb.) mérésére. Hogy tudjuk ezt az analitikai eszközt hozzákötni a honlapunkhoz? Erre többféle módszer létezik. Lássuk, hogy lehet a Google Analytics követőkódot beállítani WordPress honlap esetében. A Google Analytics  mint analitikai eszköz Ebben a videóban a Google Analytics -ről lesz szó, de csak [...]
SEO esettanulmány: 1 cikk – több ezer kattintás

SEO esettanulmány: 1 cikk – több ezer kattintás

Ebben a SEO esettanulmányban azt mutatom be, hogy a cikkírás milyen jól jövedelmező lehet a hirdetésekkel szemben. Egy nagyon sikeres projektet mutatok be a következő videóban, amelyből láthatod, hogy mennyire megéri SEO szakemberre bízni a  Google keresőre optimalizált szövegírást. SEO cikkírás esettanulmány videó https://youtu.be/nuU-nVzZ8p4 Ebben a videóban arról beszélek, hogy milyen sokat jelent egy honlap [...]
Yoast SEO magyar fordítás – Yoast SEO Hungarian translation

Yoast SEO magyar fordítás – Yoast SEO Hungarian translation

2016.10.26. | Kulcsszó, Yoast SEO | 0 hozzászólás A Yoast Seo magyar fordítás sokat segíthet akkor, amikor önállóan szeretnéd beállítani a blogodat úgy, hogy az általad kiválasztott kulcsszóra minél előbb jelenjen meg az írásod a Google kereső találati listáján. Mivel sok kifejezés csak angolul jelenik meg, ezért döntöttem úgy, hogy egy kis mankót készítek, hogy pontosan megértsd, hogy mi mit [...]
SEO esettanulmány: 1 cikk – több ezer kattintás

Mit jelent a keresőoptimalizálás más néven SEO?

A keresőoptimalizálás a  weblap keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti “normál” avagy nem fizetett keresési eredményekben. Wikipédia A keresőoptimalizálás akkor sikeres, ha a weboldal a keresőmotorok találati oldalán (pl. Google) minél előbb, azaz jobban rangsorolva  és többször jelenik meg. A helyezés mellett fontos, hogy a  megjelent cím és  meta leírás “csábos” legyen, vagyis kattintásra ingerlő. Így lehet több látogatást szerezni az organikus, azaz természetes keresésekből. Minek a rövidítése a SEO? Mi a jelentése? A SEO kiejtése Gyakran használjuk a [...]
Divi WP sablon képátméretezés alfától omegáig

Divi WP sablon képátméretezés alfától omegáig

2019.02.8. | Képoptimalizálás, WordPress | 0 hozzászólás A kedvenc WordPress sablonom a Divi. A Divi egyszerűvé teszi a képek megjelenítését a honlapunkon. Néha azonban kihívást jelent a megfelelő képméret kiválasztása a  különféle modulokhoz. Ha hatalmas fájlméretben töltjük fel a képet, akkor az lassítja a weboldalt, ha pedig túl kicsi méretet választunk, akkor “pixeles” lesz a kép, és gagyi hatást érünk [...]
Linképítés – mit jelent 2019-ben? Útmutató

Linképítés – mit jelent 2019-ben? Útmutató

Nem titok, hogy a linképítés  a  keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme. Az évek alatt a Google algoritmusok frissítésével a mennyiségről áttolódott a hangsúly a minőségre. Vizsgáljuk meg, hogy milyen a jó linképítés 2019-ben? A Google Pingvin algoritmusa például folyamatosan szűri a mesterségesen létrehozott hivatkozásokat (spam linkek), így ma már nem elegendő, sőt nem is ajánlott a [...]
Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

2018.08.21. | Internetes kereső, Közösségi média, Kulcsszó, Linképítés, Webmester eszközök - Google Search Console | 0 hozzászólás Amikor ráébredsz arra, hogy szinte nincs látogató a weboldaladon, hiába áldoztál egy csomót a honlapodra, akkor az egyik megoldás, hogy elkezdesz vadul hirdetni, a másik  – hosszútávon nagyszerűen megtérülő – megoldás: a keresőoptimalizálás lépésről lépésre, amit egy SEO szakértővel [...]